Känns som Lördag idag

Ja, konstigt nog känns det som lördag idag. Nu är i alla fall disken klar, städningen har väl inte ens börjat för ingen av oss känner för det i det fina vädret. Vem känner föresten någonsin för att städa? ;o

Nu ska jag bara palla ställa ifån mig datorn, ta mig upp ur soffan, byta om, dricka lite vatten, ta på utterkläder och köra till Hällaryd. Det är faktiskt jobbigare än det låter.. Eller förresten, nej.. Det är det faktiskt inte. Det jobbiga är att precis när jag ska gå kommer jag alltid in på någon intressant blogg eller annan sida och sen försvinner tiden ^^


Hojjjs, mer uppdatering efter stallet och hade även tänkt lägga in dag nummer 10 från min lista idag "en bild på ditt stall" Och sen göra om det lite och visa lite bilder på det gamla stallet och sen lägga in några hur det nya ser ut än så länge. Har ingen bild på stallen där hästarna står nu men kanske ta en hos Roxett och slänger in om jag kommer ihåg det :p


dfs



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Hade det varit lördag hade jag haft fullt upp med flytt så det är bra att det är fredag än :)

2011-02-18 @ 14:10:50
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Frida

okj vad bra! Jag & Angelica skulle prata om det mer nu i veckan:)<3

2011-02-18 @ 14:50:58
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-18 @ 18:35:18
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0