Ingen tid

Känns som om jag har en del att blogga om nu men jag har inte riktigt tiden. Istället blir det ett lite längre inlägg med snabb uppdatering på kvällen när jag egentligen hade velat skriva mer detaljerat. Fast det är ju rätt skönt ändå att veta att man gör saker så man inte bara sitter vid datorn :p

Vilket fall så kom Eken vid 12 idag och så följde hon och jag med Emma till Ronneby där hon skulle göra drogtest inför jobbet. Det var meningen att vi skulle åka tåg men så var det tekniskaproblem och bla, bla så vi valde att köra bil istället. När vi var färdiga där bestämde vi oss för att åka tåg till Karlskrona och vända bara för att vi kan och för att få gratis kaffe som det för övrigt är gratis på Öresundstågen hela Februari. När vi hade sarr oss i tåget var vi tvugna att vänta in mötande så vi gick för att ta kaffe och upptäckte att muggarna var slut så vi gick runt en timme på stan istället och väntade in nästa tåg. Haha
På det tåget fanns det muggar så vi åkte med bort till Karlskrona och tillbaka när tåget vände. Sen på vägen hem till Karlshamn körde vi inom Hoby för att äta på Bettans Grill eftersom vi inte hade ätit där sen naturbruk men det var tydligen stängt så det slutade hemma på Klockans Grill istället :)


Och nu har det blivit lite klent med bilder så jag slänger upp en på mej & Eken från en fest för ganska längesen :)
vsdf


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0