Gamla bilder

Denna dagen har det inte hänt jätte mycket, åkte med Jenny hem till Pukavik igår så vaknade här imorse och åkte med Jenny in till Karlshamn så jag kunde byta om. Sen körde hon mig till stallet medans hon åkte till Hällaryd.
Det gick väl lite sådär att rida, vi får inte vara på åkern längre eftersom det börjar bli så blött nu så jag fick inviga ridbanan för iår. Där var det dock ganska mycket snö, häst var pigg och halvgalen och så hyvlade Stig ved samtidigt så.. Ja :p

Sen åkte jag med Jenny till Pukavik igen så bjöd mamma på lutfisk och så har jag ränsat alla mina miljoner bilder från kameran, hade 200 bilder bara från vår inflyttningsfest och då hade jag ändå tagit bort dom dåliga.

Aja, nu ska jag alldeles strax köra hem igen, slänger in en ganska gammal bild på mig och Sessan :)
vsdf

Haha jag vet att jag sitter i hoppsits i en dressyrsadel! xD Haha


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

vad snygg!

2011-02-07 @ 09:40:33
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

FIn pålle :D

2011-02-08 @ 23:50:01
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0