Fullt upp

Började med att kl 11 börja jobba i städet på First Hotell i Karlshamn, skulle provjobba två timmar för eventuellt sommarjobb. Det gick väldigt bra och dom var nöjda med mig och jag tyckte faktiskt dom två timmarna gick fort.

Sen stack jag hemm till Lollo en stund och var med henne ute med hunden, sen lagade vi mat. Makaroner och köttbullar är väl det som passar oss bäst i matlagnings svårighet så det fick det bli ;)

Sen vidare till hästen för att först mocka och sen tömköra idag igen. Idag var hon först som hon var i slutet igår, ganska spänd men ändå helt okej. Efter lite jobb idag lossade hon riktigt och började söka sig ner i en lite lägre form, tugga på bettet och frusta lite då och då. Så imorgon hade jag tänkt rida henne igen :)

Nu är jag inne på min andra cider för Nicole fyller 18 idag så vi ska ut och äta med henne och folket och små festa lite. Får väl skylla på att det är lill Lördag, ingen dag jag precis brukar festa på mer än borta på Naturbruk. Men nu är det ju speciellt tillfälle :)


// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0