:'(

Förlåt att jag inte har bloggat på typ fem miljoner år, nae men nästan. Men jag har mått så grymt dåligt av flera olika anledningar. Jag har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv, Jag har inte haft ork till någonting ungefär. Har inte ens känt för att åka till stallet men nu börjar det bli lite bättre i alla fall.

I alla fall var Emma & Eken med och tog kort när jag red igår så några bilder kommer upp någon dag när jag orkar.
Och ikväll har vi varit hos Eken och snackat skit och massa annat.

Har även lagt till en ny länk nu; http://chippers.blogg.se/ som är till Emma som jag bor med :)

Ska försöka skärpa mig och orka blogga mer imorgon.


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0