Det går bra xD

På min lapp jag fick om skolan stod det att vi började klockan 10, jag tänkte åh vad skönt med lite sovmorgon så här första dagen. Men så kom Eken och sa att det stod 8 på hennes, vilket jag kollade att det gjorde med. Så vi tänkte att det är lika bra att vara där i tid. Så hon drog upp mig så vi var där vid 8, dock var det inte en människa där. Vi gick runt och letade efter någon att fråga men eftersom dom vanliga gymnasie eleverna var lediga så var receptionen stängd. Tillslut ringde vi Ekens mamma så hon ringde och kollade eftersom vi inte hade nummer och då var det ju självklart vid 10 vi skulel börja. 
Så nu sitter vi här hemma hos mig och väntar, fan! Hade kunnat sova två timmar till! xD



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: fridan

hah suck! AVSKYR att gå upp för tidigt :D



sv: ahaa! lät spännande, men skeptisk till grädden hihi!



jaa, de va tur man satt kvar :) men mys att rida barbacka ändå!

2011-02-21 @ 10:38:06
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: haha nej ostbågar;)

Nej inte alls roligt magsjuka är bland det värsta jag vet då jag har spyfobi, så har haft panik hela helgen typ :(<3

2011-02-21 @ 11:01:38
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Jennifer på Fashioncut

SV: Ja vi var 16 pers som bar saker upp så det gick relativt fort :)

2011-02-21 @ 21:14:40
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0