Dålig uppdatering

Förlåt för grymt dålig uppdatering idag men jag sov ganska länge och nästan direkt när jag vaknade stack jag till Roxett. Var meningen att jag skulle rida både henne och Tobbe men hos henne spö regande det och hos Tobbe snöade det så det knappt gick att se så båda fick tyvärr vila idag :/

När jag kom hem åkte jag och åt pizza med Lollo och Jocke. Sen var jag fyllechaffis till min köra lata syster som inte orkra gå ca 200 m för de hade klack och det var halt. Smarta småungar ;)
Sen en stund till med Lollo & Jocke.


Nu har jag precis lagat mat till imorgon/ idag/ inatt/ kalla det vad du/ ni vill ;p För vid halv 4 imorgon/ idag/ inatt/ kalla det vad du/ ni vil går bussen från resecentrum till TYSKLAND! :D Och i den sitter bland annart jag, Emma, Angelica och Eken :)
Vilket fall blir det ju lite jobbigt med mat och bla, bla eftersom vi inte ska växla pengar innan så jag har slängt ihop lite sallad med kyckling i som jag ska mumsa på vägen ^^

Nu sitter jag och funderar om det är någon mening att gå och lägga sej för ca 2,5 timmar >_< Men ja, jag gör ett försök och så ska jag självklart ha med kudde på bussen!

Så sov gott folket och bered er på dålig uppdatering imorgon med! :/


// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Frida

sv: hehe <3

Smart din syster är, varför inte ha extra skor med sig, och byta skor när man är framme? hehe :)

2011-02-12 @ 11:25:16
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Haha okej! :D<3

2011-02-13 @ 18:40:51
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0