Brända popcorn

Haha är man misslyckad om man lyckas bränna popcorn? För jag gjorde det precis, det är rätt fail! xD

Vilket fall så tömkörde jag Roxett både på volt och rakt idag. Det märktes att jag inte har gjort det med henne på väldigt, väldigt länge. Ridbanan där hos står nu är tyvärr riktigt mjuk och lite tung så jag tycker inte om att ha henne för mycket på volt där, dels för skaderisken och dels för att det fördärvar banan ännu mer. Men idag gick det att vara på ängen igen.
Vilket fall så var hon väldigt pigg och ibörjan var hon spänd och stressad för att hon inte riktigt fattade vad hon skulle göra men när hon började gå bättre så valde jag att sluta och så fortsätter jag imorgon.


csdcd



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0