Mysrunda med min Fiis ♥



Igår efter jobbet hade jag tråkigt så jag bestämde mig för att ut och gå med Tobbe, 1,5 timme var vi ute och promenixade vilket faktiskt var väldigt skönt :)


Sen idag efter jobbet skulle jag ta in Roxett för första gången från den nya hagen. Problemet var bron, hon gick på den jätte fint men tyckte det var skit läskigt att vända sig om på den så jag kunde stänga, vet inte hur länge jag stog där eller hur många gånger hon kastade sig tillbaka, knäppet till grimman lyckades gå sönder i alla fall. 
När jag tillslut lyckades få henne att vända och stå still medans jag stängde hagen var hon inte så pigg på att vända tillbaka och rädd för att hon skulle skada sig så backade jag henne över bron vilket faktiskt gick skit bra :)
Sen blev det tömkörning på volt för hennes del. Hon var faktiskt jätte fin :)


Sen nu har jg målat klart i hallen här hemma så imon efter jobbet kan jag nog ta bort pappret från golvet och hänga dit sakerna igen så köket slipper se så stökigt ut :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0