Härligt med ledighet... eller? ;)



Har ju jobbat ganska mycket den senaste tiden och det har även blivit ganska långa dagar eftersom folk har blivit sjuka och så men i tisdags var jag ledig.. Från Scandic i alla fall. Så fort jag hade vaknat begav jag mig bort till pappa och så åkte vi och hämtade några av Jennys får uppe i Backaryd och körde dom hem till henne. Inte särskilt ansträngande eftersom fåren gick direkt in i transporten men som Jenny sa att hade inte jag & Lasse varit med hade dom antagligen krabbat. Sen började vi fixa med gången till den nya hagen till mina hästar och Laban.
Gräset i den gamla var så dåligt att alla tre hade börjat tappa och smalna av, men för att komma till den nya hagen måste mn gå på vägen vilket jag inte vågar med Roxett fall det skulle komma en lastbil eller motorcyckel så hade vi varit körda :p
Så Vi röjde upp en gång i sidan av en åker och pappa och Fredrik byggde en bro över ån så nu behöver vi inte vara mer på vägen än att bra precis gå över den. 
Fixandet tog ungefär resten av den dgen men ack så glada hästarna blev :)

I går var jag också ledig men då gick jag åter igen bort till pappa och började med att packa ner precis allt jag hade kvar i mitt gamla rum där, det tog ganska mycket längre tid än jag trodde och jag hade tydligen massa bortglömna grejer xD När det var klart körde vi bort det till mig tillsammans med en soffa så nu kan jag äntligen ta hit folk ;) Haha


Blir en bild på mig och Biisen från Laxacuppen 2008, i den klassen han skadade sig till och med :/
Sen behöver man ju faktiskt inte skratta åt min sits på den bilden ;)
vfd





// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0