Tävlingen :)


Hemma från tävlingen på Sporren nu, haha bra att man har koll när jag var på väg till stallet ringde mamma och sa att det började vid 10 istället för 9 så jag var ute i väldigt god tid xD

Jag började med att mocka och fixade allt det, jag tog det väldigt lugnt så tiden blev ganska bra ändå och det var skönt att ha allt gjort när man kom hem.

Hon var skit fin både på framridningen och framhoppningen, sen inne på banan blev hon väldigt tittig men skötte sig ganska bra. Vi rev första men det var lite konstig väg så vi kom inte riktigt igång sen var tvåan lite tittig så stog hon emot lite men jag fick över henne dock rev hon det med men fine dom två var okej. Sen stannade hon på 5:an eftersom det stod vid läktaren och hon tittade lite. Lite besviken över stoppet men är väldigt nöjd över lag och jag tyckte jag red så gott jag kunde! :D


Nu ska jag iväg och grilla eftersom det inte blev något för mig igår :)

bgfs



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer
Postat av: Klara

Fan vilken fin häst!

2011-04-03 @ 18:01:14

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0