Sorry


Förlåt för extremt dålig bloggning men jag har varken hunnit/ orkat/ haft lust, men i lördags städade jag igenom hela lägenheten och dammade och damsög och så. Sen kom Anglica eftersom vi hade bestämt att vi skulle festa, sen skriver Sara och frågar om hon får komma vilket hon får, sen ringer Eken och Nenne och vill också komma. Sen tillslut kom även Bobby, Josse och Peter så det blev lite mer folk än planerat, men skit kul hade vi :D
Sen ut till Compa där jag och Angelica blev bjudna på öl av Ekens bror och hans kompis.
Extremt rolig och lyckad kväll på alla sätt! :D

På söndagen mådde jag inte jätte bra men vaknade ände ganska tidigt så jag la mig och kollade på film. Sen ringer mamma och vill att jg ska upp till stugan och kratta löv så Jenny hämtar mig och så krattar vi en liten bit i alla fall och mamma bjöd på grillat :)
Sen stallet och så åter film, verkligen slö dag ^^

Idag var det skola igen där vi bra pratade lite om praktiken vi ska ut på nästa vecka och så gjorde vi en extremt meningslös uppgift.
Sen stack jag och red Roxett, idag blev det jobb med bland annat skänkelvikningar och jag tränade sitsen lite genom att rida nästan hela passet utan stigbyglar. Något som är lite konstigt är att utan stigbyglar och vid nersittning sitter jag faktiskt bättre i hoppsadlen än i dressyrsadlen, bode det inte vara tvärt om? Fast så är jag ju hoppryttare med ;)
Vilket fall var hon lite stressad och tittig i början men i slutet lyckades jag få henne riktigt fin! :)

Efter stallet blev det grillning vid Strandpromenaden med Angelica, Eken, Nenne, Jessica, Anna och Katrin, trevligt, flummigt, snuksigt och massa goda skratt :)
Sen till Hällaryd och byta däck på bilen, vidare till Angelica och sen till Eken och kolla på Solsidan med henne och Nenne. Sen fick vi något ryck och åkte till Nytorpet och grillade marshmallow med stearinljus, dock blåste det lite så det gick väl sådär xD
Nu har jag precis duschat och ska snart gå och lägg mig :)


Det var mina två dygn det xD



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0