Söndag/ Måndag


Igår började dagen med att halv slöa lite hemma, sen vid tre stack vi till Strandpromenaden och grillade några stycken. Lite små blåsigt men för övrigt väldigt skönt och en himskans massa humor precis som vanligt! :)
Sen stack jag och mockade till Roxett för att sedan hämta upp Angelica och Eken och sticka till en sjö utanför Svängsta någonstans och bara sitta och chilla och snacka skit. 
Sen stack vi hem till mig och åt pizza och senare kom Emma hem från Stockholm!! :D

Idag började jag med att rida Roxett och shit vad varmt det var även om klockan bara var tio men det blåste inte utan var bara varmt och kvavt så både jag och hästen var svettiga. Men hon gick faktiskt väldigt, väldigt bra :)

Sen var det dax för praktik och denna dagen har gått väligt fort även om det som vanligt inte har varit så jätte mycket att göra. Och så fick jag duscha en själv idag för första gången vilket faktiskt grick jätte bra.

Nu har jag ingen aning vad jag ska göra tills jag ska sova, eller jag ska försöka titta på sista avsnittet av Ponnyakuten men mitt internet går inte riktigt ihop med svt play ^^



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Du är duktig på photoshop :D

Vet du vart man kan få ner det gratis?? :)

2011-05-01 @ 16:57:36
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0