Slapp dag



Slappt i skolan idag, först gjorde vi uppgifter som vi egentligen hade till läxa idag men typ ingen hade gjort dom och det vi skulle gjort istället var bara för att ha något att göra medans halva klassen var i metodrummet, inget vi skulle lämna in eller ens skriva ner. Vid 10 var min halva nere imetodrummet och tog temp och puls på varandra och tränade även med att bädda med någn i sängen. Dock tror jag inte vår lärare tycker vi är så himla seriöas men kul har vi i alla fall :)

Sen stack jag till Roxett coh fixade och donade, ny torv fick hon med.
Sen hem och passa tvättmaskinen, upp, ner, upp, ner för alla jädra trappor :p

Nu väntar jag på att syster ska komma inom och hämta en sak sen ska jag till Angelica och hjälpa henne att packa sen är det mycket möjligt att det blir en runda in till stan.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0