Slå mig för dålig uppdatering :p


I fredags var jag, Angelica och Eken uppe på Elmia i Jönköping. Från början var det bara vi tre som skulle dit sen kom det till två till men så fick den ena maginfluensa och den andra var bakis.
Resan dit gick väldigt bra och kändes ganska fort med för den delen. Väl uppe sprang vi omkring som yra höns med våra kameror och fotade massa fiiiiina bilar! :) Dock för varje fin bil/ grej man ville köpa tänkte man "varför är jag inte rik?!" Haha Runt klockan fyra kände vi oss ganska färdiga så vi stack och så skulle vi leta upp Donken vilket var lite för svårt för oss, jag vet inte hur många varv vi körde i Jönköping men till slut (på grund av en felkörning) så lyckades vi hitta det, det var även där det mesta av Elmiafolket var också så inte förren vid klockan nio/ halv tio någon gång drog vi oss hemåt vilket också gick väldigt bra ända tills vi svängde av i Växjö för att kolla läget där, sen lyckades vi köra över två mil åt fel håll så det var bara till att vända och köra tillbaka, men hem kom vi. Trötta men nöjda! :)

I lördags åkte jag först ut till Åryd och red Tobbe med Michaela sen vidare och tömköra henne lite, riktigt fin var hon i båda varven. Hon blev lite stressad när det kom en häst i skogen jämte men när hon bara fattade vad det var så gick det bra.

Sen åkte jag och Jenny hem till Hällaryd för att ha kalas för pappa och åt lite och var lite sociala mot släkten. Jag som skulle på fest efteråt funderade hur jag skulle tjuvdricka lite så inte framor såg eftersom hon är ganska gnällig men direkt när jag kom in frågade hon om vi skulle på fest sen så där var det proböemet löst. Sen bjöd pappa mig både på öl och wodka.
Sen körde Jenny och hämtade Angelica och släppte av oss hos Katya inne i stan där festen var i fullgång. Sen blev det Compa som var väldigt trevligt och jag dansade med en som mycket väl hade kunnat vara en äldre Jake från Two and a half men xD haha
Men ja, en väldigt bra kväll :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0