Nya tag


Nästan en vecka senare ska jag försöka ta nya tag här på bloggen, något jag tycker är ganska roligt är att jag har haft ovanligt många besökare trotts noll uppdatering :p

Vilket fall så under tiden som har gått har jag varit på massa praktik och i torsdags började jag jobba vid 9 på kvällen och jobbade natten till 7 på fredags morgon, ska jag vara ärlig så trivdes jag nästan bätte med det eftersom det på något sätt blev lite små grejer hela tiden och jag kände mig inte alls trött. 

När jag inte har varit på praktik har jag träffat folk, grillat och ridit. Torsdags var jag och hopptränade vilket gick jätte bra. I fredags var jag i stallet i flera timmar och förutom det vanliga lastade jag ut 25 balar hö som vi hämtade dagen innan, sen putsade jag och fixade massa inför tävlingen :)


Emma följde även emd som mästerfotograf och även om det blev några bilder på grus, gräs, rök och hinder utan häst så är hon ändå bättre fotograf än mamma ^^

bg
dew
fver
dfwe
vd
dfvgfd
regre
few
ds
ferw
frwf
greg



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: FD Fotografen mamma

Vad bra slipper jag nu då så håller jag mej till filmkameran Kram

2011-05-02 @ 09:46:42

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0