Nanana


I skolan började vi med med att kolla på en film om kommunikation och kroppsspråk, sen svarade vi på frågor för att se hur mycket vi kom ihåg av mat, dryck och observationer.
Sen trodde typ alla att vi skulle få sluta vid lunch men nej då, då skulle vi ha genomgång om olika lagar som sekretess och tystnadsplikt så vi slutade inte förren vid halv tre.

Sen åkte jag till Roxett och fixade och så red jag. Gick väl okej, kan inte säga att det gick extrem bra men det gick ändå inte dåligt.

Nu sitter jag nere hos mamma och leker lite smått i Photoshop :)


gvfgd


Förlåt att jag inte uppdaterar så mycket men har faktiskt lite bloggtorka



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer
Postat av: Eluus [eluus.com]

Hejsan! :)

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe, kika in och kolla om det blev du!

Om inte? Ny chans direkt, passa på!



/eluus

2011-04-13 @ 02:49:46
URL: http://eluus.com

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0