Lite gladare


Tobbe och ridningen med Ela och Twiggy piggade upp mig och Tobbe skötte sig kanon precis som vanligt. Jag kan inte annat än att bli glad med den hästen, helt underbar enligt mig! :D

Sen vidare till Roxett där det blåste ganska mycket och det var en och provred Ösan i paddocken så "min" volt var upptagen och eftersom hon blir stirrig längst ner och vilade igår så longerade jag henne bara. Så blir det ridning imorgon :)

Sen har Emmas mamma varit här och hämtat Sonja, väldigt skönt men jag har kommit på mig själv med att gå runt och undra var hon är och "Jag måste mata katten" och ändå var det bara typ en timme sedan dom hämtde henne, tror jag kommer leta efter henne innan jag går och lägger mig och undra var fan jag har stängt in henne innan jag kommer på att hon inte är här ;p

Har även fått några bilder från när vi hoppade fälttävlans hinder i fredags, inte så många och inte jätte bra men dom kommer komma upp under kvällen :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0