Kass uppdatering


Som vanligt ingen tid/ ork för att blogga så mycket :p

Igår var jag och mamma inne på Janneberg och hjälpte till vid insläppet i en klass på deras lokala ponnytävling där. Och jag kan inte säga annat än att jag saknar ponnytiden! Hade dygnet bara haft ett antal mer timmar hade jag inte tvekat en sekund på att köpa en ungponny men nu hinner jag knppt med dom två jag har under den tiden det är mycket i skolan :/

Efter det fixade jag stallet och longerade Roxett lite lugnt efter tävlingen. Sen åkte jag ner till mamma så delade vi på en pizza och var ute och gick en runda nere vid havet i Pukavik, gud vad vackert det är där och med fullmåne som lyste i vattnet var jag ganska sur att jag inte tog med kameran :p

Idag steg jag upp vid nio och åkte och mockade till Roxett som fick vila idag, hem och duscha.

Sen var det första dagen på min praktik idag, ett demensboende. Jag jobbade från klockan 1 till 9 men min handledare komme rinte förren imorgon så jag fick inte göra jätte mycket utan mest passa dom boende, satt ute i solen i säkert över en timme med några så mina armar är lite smått solbrända ^^ Sen fick jag vara med vid matning, sängdax, städning och lite så.
Sen åkte jag till Lollo och satt och snackade skit med henne en liten stund, nu ska jag kolla några bloggar och sen blir det sängen för min del. Tänkte stiga upp i tid och försöka hinna rida dom båda fyrbenta imorgon innan prktiken :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0