Irriterad dag


På grund av trötthet och massa småsaker är jag ganska irriterad idag och till och med vädret är dåligt, känner inte för att göra någonting idag utan bara ligga framför TVn och slappa. Men nej då, först skola med irriterande klasskamrater, jobbig lärare och onödig information, kommer hem till en jobbig katt som bara gnäller och jag måste rida två hästar trotts att det regnar. Suck, vissa dagar suger det att ha häst även om det är värt det i längden :p


Om ca en halvtimme ska jag hemta Michaela så ska vi rida Tobbe och Twiggy en runda, hoppas det piggar upp mig lite i alla fall.

Mitt hjärtegull 
vd



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0