Ingen rubruk ^^


Åkte till stallet imorse och red Roxett en stund på banan med hacket. Även om jag fortfarande inte kan jobba henne riktigt ned det och hon gärna blir lite stark ibland så funkar hon faktiskt väldigt bra på det. Och idag var hon väldigt lugn på omgivningen, hon har ju inte riktigt tyckt om nedre delen av banan men idag gick hon förbi där som ingenting! :)

Sen till praktiken, ganska lite att göra som vanligt men vi satt ute i solen ganska länge med dom vilket dom flesta uppskattade. När dom skulle sova skulle jag försöka att natta en själv för första gången men han vra väldigt tjurig och ville inte alls byta om till pyjamasen för han skulle minsan inte gå och lägga sig så tidigt, jag kunde komma tillbaka vid kvart i 10 för då skulle han vara naken haha Men när alla tillslut var i sängs fick jag sluta redan klockan 8 istället för halv 10 eftersom det inte fanns något mer att göra.

Så Angelica hämtade upp mig så körde vi runt ett tag, var även uppe vid mörrumsån och gick lite :p
Nu sitter jag själv nere i Pukavik och har duschat och ska snart fixa mackor till imorgon för då bär det av till Elmia :)

Och så hittade jag en fälttävlansbild som mamma inte har skickat :p
jurty




// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0