Hoppat terräng

Idag var jag med Lina, Ellen och Mimmi nere i Vinslöv och hoppade deras terräng hinder med Roxett, som jag har saknat det! 
I början var hon ganska tittig, hon ville gärna stanna en gång först för att kolla vad det var sen när hon väl kom igång var det absolut inga problem, kanske starta en debutant innan hösten? Haha Nae men jag ska lätt åka iväg och hoppa henne fler gånger eftersom hon verkade tycka det var kul när hon väl kom igång.
Hon hoppade även några lite högre och länge hinder helt utan problem. Jag trodde att hon skulle vara mer tittig och bli väldigt stressad så jag är jätte nöjd med henne :)

Imorgon blir det lokal hoppning på Sporren dock blir det bara en 1m eftersom hon gick ganska hårt idag.

Nu sitter jag hemma och är skit trött och ska upp tidigt imorgon och självklart spelar någon av grannarna duktigt hög musik med mycket bas, Underbart när man vill sova!



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0