Galet rolig kväll

Igår hade jag väldigt roligt. Jenny kom hit en stund innan jag skulle åka så hon bestämde vilken klädsel jag skulle ha och hjälpte mig packa lite saker medans jag stressade omkring. Sen runt kvart i 6 kom Angelica och Sonny som körde oss till Sickan.
Väl där började festen med att alla satt i sofforna och kollade på tv, kommer inte ihåg vad programet heter men det där Sean Banan också är programledare där de visar roliga klipp. Det var ganska kul men så kom vi på att det var lite B att kolla på tv på en fest xD Haha Så tvn stängdes av och musiken höjdes.
Jag måste säga att det var en extremt rolig förfest, jag var precis lagom full = alldeles på topp utan stopp ^^ Sen eftersom vi kollade på Harry Potter för några dagar sen så fick jag för mig att jag skulle vara honom. Jag hittade en galje som fick bli min trollstav så den gick jag runt med halva kvällen, jag försökte också hitta sånna glasögon men ingen hade det haha
Sen skulle jag ta papper till någon och såg inte att dom hade rullen på en prydnads grej (den var i rullen eller vad man säger) så jag tappar den på golvet så den går sönder så det var bara till att ta fram sopborsten och sopa. När det var klart såg jag att jag blödde i handen så idag har jag ett fint litet jack i handen.

Sen stack vi ut till Compa där det var väldigt trevligt folk och jag och Angelica blev bjudna på en jätte god shot. Jag lyckades även fixa gratis skjuts hem men det sabbade Angelica med att dra iväg mig därifrån fast å andra sidan ahde jag säkert fått nattkompisar inatt om jag åkt med dom och det pallade jag inet xD

Jag måste även på ngåot sätt ha bitit mig i kinderna när jag har sovit inatt för när jag vaknade har jag bitmärke i båda kinderna, hur lyckas jag? xD

Och jag saknar festerna i stugan :p
fer



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0