Fullt upp som vanligt


Först skolan, där var vi i metodrumemt och lärde oss bland annat att tvätta hår på en sängliggandes sen efter halv tio rasten skulle min grupp vara i klassrumet och göra ett oförberett "prov" virseligen bara kryss frågor men ändå. Och egentligen skulle jag träffa läraren vid tolv för personligt möte som dom kallar det där man går igenom lite mål för kursen och så men eftersom vi slutade vid halv elva tyckte hon att jag skulel se om någon av dom andra lärarna kunde ta mig, dock fick jag den senaste så jag fick vara kvar i 45 min när dom mötena brukar ta typ en kvart. Men men jag låg i alla fall på VG + i Etiken och kollade så det var okej att jag inte läste Datakunskap (eftersom jag har gjort det) så eventuellt ska jag läsa utbildningens sista kurs på flex tid under den tiden så jag slutar fyra veckor tidigare :)

Efter det stack jag till stallet och fixade till Roxett sen tömkörde jag henne, inget hårt och jobbigt utan mest att få henne låg och lösgjord till tävlingen imorgon. Det är yterst sällan jag jobbar mina hästar hårt dagen innan en tävling, jag tycker det är bättre att bara precis få dom avslappnade.
Och idag var hon verkligen super fin, hon var jätte lugn hela passet, nästan lite för lugn i början innan hon kom igång. Men hon var väldigt lätt i munnen och gick i en fin, låg och avslappnad form.

Sen åkte jag upp till Angelica och hjälpte henne och Eken tömma hennes lägenhet så nu är den nästan helt tom, men som vi slet. När vi var klara var all skit hungriga eftersom vi knappt ätigt så vi unnade faktiskt oss varsin pizza.
Sen åkte var och en till sig och villade upp sig lite då vi var riktigt trötta, så vid halv tio stack vi ut och åkte bil. Jag tankade nämligen systers bil för 200 kr imorse så lite av det behövdes ju köras upp i alla fall. Så vi åkte runt lite i stan, ut till Sternö en sväng och ut till Hällryd för att kolla läget sen var jag trött och var tvungen att åka hem och lägga mig eftersom jag ska upp klockan sex imorgon :/

nfg



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0