Fullt ös medvetslös


Förlåt för dålig bloggning idag men jag har verkligen inte haft tid. Först skolan som var ganska meningslös, först pratade vi om en film vi hade sett sen såg vi en ny.

Sen åkte jag ut till TobbeBus och red lite på banan, hon var faktiskt fin för att vara honom idag med. Först skrittade jag ganska länge så han blev uppmjukad sen travade jag lite volter i båda varven sen skrittade jag och hade tänkt trava lite till men då bara gled han in i galopp så jag var bara tvungen att fortsätta och så lite i andra varvet med ^^ Min fina lilla pojk! ;)

Sen åkte jag ut till Roxett och red trotts att det blåste satan så hon var riktigt taggad och jobbig. Men efter mycket skrittarbete fick jag henne ganska så okej ändå.

Sen hem till Fällgren och åkte med henne till Alva, en fjording hon tar hand om ibland, idag var det longering på schemat på grund av vädret.
Sen följde jag med Fällgren hem till henne och tittade lite på tv och så.


Och nu är jag äntligen hemma och har duschat så snart väntar sängen :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0