Fortfarande bloggtorka


Men i alla fall så var vi lediga idag för att vi skulle fixa information och så till praktiken som börjar nästa vecka, klockan 1 på måndag börjar jag.
Så jag sov hos mamma intt och åkte med henne när hon skulle in till Karlshamn bara det att när jga kom hem kom jag på att mina nycklar låg på hennes bord så jag kom varken in i lägenheten eller bilen så hon fick hämta mig igen och så fick jag köra ner och hämta min nycklar och sen låna hennes bil.
Så jag körde ut till Tobbe och mockade till alla små liven och så skrittade jag en lite kortare runda med honom.

Sen vidare till Roxett där mamm befann sig så hon fick åka med Carina till stan och hämta min bil så vi kunde byta. Bara det att när hon tog mina nycklar kom jag inte in i sadelkammaren så jag longerade henne lite och sen släppte jag faktiskt henne lös på banan så hon fick springa av sig lite. Och jag är verkligen överlycklig att hon inte beter sig så som hon gör lös när jag sitter på, oj vad jag hade fått smaka gus många gånger för det är inte lågt hon hoppar, sparkar, bockar och flyger men ack så kul hon tycker det är :)

Sen hem och städa iordning lite sen kom Jenny på besök en stund och så har jag varit ute och gått ca 45 min :)


bg




// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer
Postat av: Eluus [eluus.com]

lycka till :D

2011-04-13 @ 22:17:48
URL: http://eluus.com
Postat av: Eluus [eluus.com]

lycka till :D

2011-04-13 @ 22:17:48
URL: http://eluus.com
Postat av: Eluus [eluus.com]

Hejsan!

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe kolla om det blev du, annars en ny chans direkt :)

2011-04-14 @ 10:34:50
URL: http://eluus.com

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0