Fiisgrisen

Runt klockan 1 skrev Michaela och frågade om jag skulle ut till Tobbe idag eftersom hon hade sovit i Asarum inatt och försovit sig så Sofie hann inte köra och hämta henne. Eftersom jag inte hade något bättre för mig och dessutom kör runt på pappas och slipper batala någon diesel så tänkte jag att det kan jag ju göra. Så jag hämtade henne och körde ut till Åryd och så red jag en runda på Tobbe. Måset bara bli färdig att ta ut sadlen dit så jag kan börja rida mer på riktigt.

Roxett fick faktiskt vila idag så jag bara mockade och fixade det sen åkte jag enr till mamma och åt Chili con carne och nu sitter jag här och drygar och fixar lite på datorn. Imorgon kommer det även komma upp en ny provridning.

Nej snart ska jag hem till lägenheten där Jenny antagligen väntar.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0