Dryg praktik


Som jag sa igår började jag praktiken vid 7 imorse och kan säga att det var inte trevligt att gå upp vid halv 6 på morgonen när man inte är van vid det. Praktiken är väl ganska okej, eller det är roligt när det händer någonting men största delen av dagarna sköter dom boende sitt och det finns inte så mycket att göra. Idag var dom ordinarie vårdarna på möte på eftermiddagen så det kom en ny till både avdelningen jag är på och den bredvid där också Maria från min klass var sen kom det en från andra våningen som tog med sig Olga som också går i min klass så jag, Olga och Maria försökte aktivera dom som satt ute på något sätt, vi tog fram ett pussel men slutade med att vi fick pussla själva. Timmarna gick och jag gjorde knappt något från typ klockan 12- 4.

Efter praktiken stack jag hem ett tag och fick sällskap av syster, passade även på att mata ormarna som såg lite hungriga ut ^^

Sen till stallet och longera Roxett lite, hade tänkt rida men när man har suttigt och inte gjort någonting en hel eftermiddag så var jag så trött (typ uttråkad) så det fick bli lite longering och så rider jag imorgon förmiddag då jag jobbar kväll.

Sen stack jag ner till mamma och åt tacos och lite så. Nu sitter jag här och dricker te och ska snart sova :)

vf



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0