Dressyr träning med Sess


När jag kom hem till Tobbe började jag plugga, plugga, plugga. Jag prov imorgon och jag gillar inte alls det, dels för att jag knappt hinner plugga idag och dels för att plugga är jobbigt >_<

Vid 5 körde jag till stallet för att mocka och lägga in ny torv till Roxett sen togs hon in för att fixas inför träningen.

Träningen idag gick verkligen kanon! Hon var riktigt, riktigt fin och jag kunde börja bry mig om min sitts lite mer när hon gick i en bra form, räta upp mig och vinkla om händerna är väl dom felen jag gör mest, men det är bara till att träna.
Galoppen har hon aldrig varit så fin i innan som hon var idag, jag behövde bara räta upp mig och rida med sätet så gick hon som en klocka och det bästa med träningen var att hon var inte stark! Annas det senaste har hon börjat bli starkare igen men idag räckte det med en jämn och bra kontakt. Mina duktiga fisa. Eller ja, mina duktiga små hästar får det väl bli idag! :D

Sen suger min kära mor på allt vad som rör digitalkamera tillsammans med hästar så ni får nöja er med en gammal bild som är visad typ tusen gånger förr. Jag måste verkligen skaffa mig en privat fotograf ;)
grs


Nej nu ska jag platta håret, läsa igenom alla papper till provet och sen sova.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0