Bilderna från Pay & Jump

Hade tänkt lägga ut bilderna igår men insåg att jag hade glömt sladden till kameran hos mamma.. Trodde jag tills jag vid 12 kväll hittade den xD Så nu kommer dom dock dog kameran till andra klassen så jag kunde inte ta mer och inte heller ta på Fine.

bfg
vdf
bgdf
vcf
vfd
vfe

Eftersom hon hade hoppat fram lite innan vi kom blev det inte så många hopp bilder men så här ser Casper ut på väg mot ett hinder, lite synd att svansen på den andra kom med bara xD
cvfsd
vfe
bfg
Och så på banan, dom blev extremt suddiga tyvärr men man ser vad det är i alla fall ;)
fve
grt
ger


Och så måste jag bara ladda upp denna då den var så otroligt söt ^^
gstr



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har bestämmt mig nu och det blir till att starta en 90 klass bara imorgon iaf. Få väl testa se hur de går, känner man att de släpper får jag väl trva eller utgå, få helt enkelt se hur de går. hon gick super idag när jag red henne lyssnade fint hela tiden, så jag startar imorgon :)

2011-04-01 @ 13:37:40
URL: http://shrimpi.blogg.se/
Postat av: Frida

Fina bilder.

Hur sitter ryttaren på sista bilden:S Hon står ju inte ens upp? Alla bilder är ifrån Boke va ?? :D <3

2011-04-02 @ 21:11:32
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0