Alla festar utom jag.. haha


När all tvätt var klar stack jag upp till Angelica och hjälpte henne att packa ner lite grejer i hennes lägenhet eftersom ho snart ska flytta ut den, sen åkte vi in till Karlshamn igen. Då åkte vi och sällskapade Jessica som är nere från Göteborg denna helgen.
Vi drog med henne till min sommarstuga där syster hade fest, fast väl där kände vi oss dels gamla men även väldigt nyktra. Men vi blev väldigt bra välkomnande (vad heter det egentligen? xD) alla hälsade och skrek och hade sig :p

När vi tröttnat på det åkte vi runt lite i stan för att kolla läget, vi körde förbi några som stog utanför en lägenhet och tänkte "där är det fest" tills vi inser att vi faktiskt känner hälften av personerna som står där så vi går ut och pratar med dom. Väldigt trevligt och jag blev faktiskt uppbjuden av en av de alla Sarorna som var där men vi vra ganska trötta så vi sket i det. Och ett tag senare stack vi hem och nanade :p


fds



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0