Vi hade inte änns tur med vädret!

Haha vi bestämde oss för att trotsa vädret (snö, snö & snö) och sticka till Nytorpet och grilla.
Jag och Emma stack dit, Jessi skulle bara färga håret så skulle hon komma och Angelica skulle bara hem från skolan.

Men jag & Emma glada i hågen försöker tända den jävla engångsgrillen, vilket inte brukar gå så bra för oss. Men denna gången var extrem!
Vi brukar alltid få eld på det tillslut men nu försökte vi allt, till och med tidningspapper under, men neeeej, det gick inte. Vi ringde Jessi och sa att hon skulle ta med kol och tändvätska när hon kom.

Samtidigt ringde Angelica, hennes bil startade inte så hon kunde inte komma.
Jag & E gick runt, runt och väntade och det var både mörkt och kallt. Jag bestämde mej för att jag ville ha varm oboy som vi hade med. Meen, så hade vi inga glas.

Jessi ringde, plötsligt hade hon ingen bil. Då gav vi upp och stack hem till henne och stekte korvjävlarna ist >_<

Men resten av kvällen blev bra ändå, men vi har bestämt oss för att aldrig mer grilla :p

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0