Tråk dag

Denna dagen har varit skit tråkig, har blandat dagen med att titta på tv, jobba på uppgiften i adobe flash och töntat omkring på datorn.
Var även i stallet och mockade (såklart) och smart som jag är hade jag med kameran och tog en heldel vinterbilder, meen, så kom jag på nu att jag glömde den i stallet.
Och det där med flash, när det väl funkar är det verkligen skit kul. Jag kan verkligen inte rita, särskilt inte på datorn, men ändå. Meen! När det inte funkar, vilket det inte gör just nu vill man bara slå ihjäl datorn ;p

Istället för dagens vinterbilder får det bli en bild på mej från förra året ist. Vi åkte släde och pulka efter två av
skolans hästar :)

sdf


// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: nanna

det ser ut att ha gått bra, haha;D Släden verkar vara kvar någonannanstans:)

2010-12-01 @ 13:07:17
URL: http://teamoveson.blogg.se/
Postat av: Maja

är inte min ponny. jag rider henne knappt 1 ggr i veckan

2010-12-01 @ 16:46:53
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0