Tävling Perstorp

Idag var det dax att stiga upp tidigt igen för tävling, denna gången i Perstorp.

I 1m gjorde vi en helt okej runda dock börjar hon tycka att det är lite lågt så hon har blivit lite slarvig vilket resulterade i ett ner. Men som sagt, en helt okej runda.

Som jag skrev sist har jag haft lite tendens att, när vi ligger bra vill jag in och "pilla" och lägga henne för nära ist. Denna gången satte jag ett lite högre grundtempo eftersom jag lättare ser avstånden då, vilket gick kanon. Jag är jätte nöjd både med henne och min insats. Petade utsprånget i kombinationen pga lite för högt tempo in men bättre av den orsaken än att jag lägger henne för nära.

Få se om detta blir sista tävlingen eller inte, planerar att ta Flyinge den 5 dec men det beror på vädret.

Nu ska jag lägga mej i ett bad och ta det luungt (:


// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0