Malmö & ny mobil

Idag vid halv 11 tog jag och mamma tåget till Malmö, först gick vi runt lite på stan sen var det dax att gå till sjukhuset och laser behandla armen för tredje gången, ovanligt ont gjorde det denna gången, trodde armen skulle börja brinna eller ngt >_<
Dock skönt att det tar max 5 min så jag överlever :)

Sen en liten stund till på stan, köpte en rosa rattmuff och rosa tärningar till bilen ;) Och jag tyckte även att jag behövde en ny mobil så en rosa experia x10 mini pro fick följa med mej hem ;)
Hemvägen var sjukt seg och tåget var 20 min försenat.

Nu blir det bartenderskolan sen kanske det är dax att packa eftersom jag ska upp vid 6 imon och åka till Ullared (:

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0