Leka i snön

Angelica hade tråkigt så hon bestämde sej för att komma hit en liten stund. Efter vi tröttnade på att sitta inne och göra absolut ingenting bestämde vi oss för att åka pulka, så vi klädde på oss som fan och gick ut. Dock hade vi inga pulkor så vi fick nöja oss med varsin plastkasse.
Ganska snart hittade vi en helt okej backe där barnen här i Fridhem brukar leka, de hade till och med byggt gupp men dom var för stora för våra påsar.
Vilket fall var gick det lite sådär, backen var för tråkig.
Emma hittade då ett stort berg som vi besteg. Efter mycket om och men bestämde jag mej för att faktiskt åka ner för det, jag tänkte att det är lika bra att passa på, ska jag bryta armar och ben är det lika bra att passa på nu när ändå båda hästarna vilar ;p Haha
I alla fall kom jag ner utan något brötet, bara lite ont i rumpan^^ Men kul var det!
När vi tröttnat på "plastkasseåkning" hade vi snöbollskrig istället, kan säga att jag lätt var både blötast och snöigast.

Dessutom är det bra att jag har koll, jag satt och planerade att jag skulle käka min hemmalagade pudding samtidigt som vi tittar på bartenderskolan och bara väntade på att det skulle börja. När Emma 5 i 10 säger att hon ska sova blir jag väldigt förvånad, tills jag insåg att det var måndag xD Haha

Roxett<3
vfd

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin häst dur har! (:



beeatrice.blogg.se

2010-12-02 @ 11:50:46
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0