Kiiiisse :)

Vi har länge funderat på att skaffa katt, var och kollade på två för ett tag sen men den ena var totalt livrädd. Den andra däremot tyckte vi väldigt mkt om men det var tydligen en som hade mejlat före men inte hade kollat som hade förtur och självklart tog hon den.

Sen när vi skaffade ormarna la vi kattletandet på hyllan men i onsdags tipsade Jessi om en jätte trevlig liten kiiise, så idag var hon och lämnade den på prov.

Lilla Sonja har skött sej jätte bra, hon är fortfarande lite smått avvaktande men väldigt nyfiken, kelen och social. Hon har legat både i mitt och Emmas knä i evigheter (:

Roxett har fått vila några dagar nu pga vädret då det tyvärr inte har gått att rida på banan, men idag tog jag ut och longerade henne en stund och hade tänkt prova rida henne imon, hon blir lite stirrig när hon har vilat.
Jag ahde så gärna velat åka till Flyinge den 5e och avsluta säsongen där, men vi får väl se vad vädret säger om det går.

På kvällen kom Angelica hit och hjälpte till att julpynta lite smått, men det blev mest köket och balkongen, resten får bli i helgen

Och när hon hade åkt blev det Harry Potter och halvblodsprinsen, hade sett den innan när den precis kom ut men hade glömt nästan allt. Så nu är jag väldigt sugen att se den nya, typ NU! :) haha

Sen var vi ut och gick i nästan en timme, så mysigt lite sådär på natten (:


// Frida FritZzJävel Svensson


Kommentarer
Postat av: jessica

Sötaste lilla Sonja <3 :D

2010-11-28 @ 00:02:42
URL: http://twistingandturning.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0