Jävla bil

När syster hade kört hem mej från Pukavik skulle jag bara in en snabbis för att sen sticka till Lollo och kolla på Beck, dock bestämde min bil sej för att den inte ville lämna parkeringen, jag sparkade snö och sladdade och hade mej i typ tre kvart innan mamma kom och kunde skyffla bort mej så jag äntligen kunde sticka.

Lägger även upp lite bilder på Tobbe<3











Ååå vad jag saknar att kunna rida honom på riktigt igen, men under tiden det nya stallet byggs och jag har hästarna på två ställen samtidigt som jag pluggar så hinner jag inte hålla igång båda :/ Längtar till våren när jag kan flytta tbx dom.

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Han är jättefin Frida! Det är roligt att du har kvar honom fortf!

2010-12-06 @ 15:48:01
URL: http://santinaafsire.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej,

mitt namn är Jenny, jag är fotograf och har märkt att du använder mina foton utan tillstånd (bla den översta i inlägget). Detta är ett brott mot upphovsrättslagen och jag ber dig kontakta mig via min hotmail så att vi kan lösa detta.



Hälsningar Jenny

2010-12-10 @ 22:21:37

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0