Allt möjligt

Jag som skulle bloggat mkt igår och även pluggat då jag inte hade ngt planerat mer än hästen.
Men jag körde till Roxett iaf och började mocka, sen hade jag ju tänkt sätta igång henne igen så jag kan vara med i Flyinge men det sket sej. Jag skrittade ungefär en kvart sen gav jag upp, alldeles för ogämt och halt.

Sen ringde pappa och sa att Jim & Tobbe hade vält ner staketet och rymde och höll på så då fick jag köra hem dit och hjälpa honom att stängsla, vi la även in en rundbale halm i vindskjulet som dom kunde ha och tugga på.
Sen hem, titta på klockan, om tre kvart skulle jag vara hos Jessi på fest. Så racefixa mej och slänga i mej lite pyttipanna och sen iväg igen.

Vilket fall var förfesten riktigt rolig men galna spel, känsloprat inne på toan och alla möjliga dåliga och mer dåliga förslag på hur vi skulle få in Sara.

Duktig som Emma var så körde hon in oss till Compa runt 11, även där var det faktiskt kul även om det var lite glest med folk i början.

Idag har jag bara slöat, vatt med Emma i djuraffären och nu sitter jag i Pukavik hos mor och syster och ska baka lussekatter. Och ikväll blir det självklart Beck med LOLis! :D ♥

// Frida FritZzJävel Svensson ♥

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0