Ullared & skit trött

Inte många timmars sömn inatt men vad gör väl det när man kan sova i bilen? ^^
Tänkte inte skriva något jätte inlägg ikväll dels eftersom jag är trött och dels för att det inte hände jätte mkt. Satte klockan först på 4 och sen på kvart i 5 bara för att kunna ligga och dra mej dock somnade jag om och hoppades verkligen att jag hade ställt klockan en timme för tidigt när jag vaknade sen men naturligtvis inte! 

Iaf åkte vi vid halv 6, halvsov typ hela vägen upp. Handlade MASSOR! Dock väldigt mycket jag behövde, kläder är aldrig fel, köpte balsam eftersom mitt snart är slut, lite majs, svamp och andra "matvaror", vantar, de sista julklapparna och massa annat skit som jag inte kommer på nu.

Vi var väl hemma runt halv 9, då bestämde jag mej för att ut och gå, så jag paltade på mej hur mycket kläder som helst, men gud så mysigt det var att vara ute när man inte frös! :)

När jag kom hem bestämde jag mej för att ta ett bad med massa doftljus! Åhh vad mysigt det är!<3 Synd bara att jag aldrig har tålamod att ligga där så länge som jag igentligen hade velat, har till och med provat att kolla på film samtidigt, men nej jag blir för rastlös.

Sen har jag halvslöat i vid datorn och nu blir det alldeles strax sängen för om några timmar har jag varit vaken i ett dygn och är så trött att jag knappt orkar ta mej till sängen :p

Hojjs och ett stort God Natt till alla ute i värlen!

// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0