Skola och vet.

Tyvärr har jag inte alla bilderna på stallet förtillfället så får skriva om stallbygget i helgen (:

Var iaf i skolan idag igen och äntligen börjar jag fatta det där med flash, både själva animeringen och programmeringen, kanske ska välja animering som inriktning sen? Aja, sånt man märker men lite sugen är jag allt^^

Efter skolan åkte jag & Jenny med Emma till veterinären med katten och fick medicine till öronskabben. Kan även tillägga att detta vädret inte är kul att köra i. Och här i Karlshamn verkar dom inte vilja ploga av ngn konstig anledning(?) Så vägarna ser fördjävliga ut!

Och nu ska vi snart ut och gå en liten runda (:

Är även ledig imon, eller ledig och ledig, men har en hemuppgift som ska vara inne på måndag :p

Och så undrar jag vem "Amanda Lindgren^^" är som har kommenterat om ngt jag inet har ngn aning om? xD

Roxett<3
vdf

En bild ljuger aldrig! .... Eller? ;)

bgdf

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0