Sjukt tävlingssugen

Sitter nere i Pukavik nu hos mamma som har bjudut på mat. Linn åkte med Jelik och Freddan som ändå skulle till öland för någon timme sen.

Vi har även matat dom små ormarna idag, dom båda honorna äter skit bra! Hanen däremot har inte ätit på ganska länge nu men dom har sånna perioder och dom klarar sej utan mat i nästan ett halvår så det är inget atrt bli orolig för än så länge.

Och innan idag, eller aa, fortfarande oxå. Så fick jag en riktigt tävlingslängtan, jag vill tävla NU, NU, NU!! Har knappt ridit på en månad nu och fan vad jag saknar det! Hade tänkt rida igång Häxan nu på lovet men så har det snöat i nästan tre dagar i streck så jag får se imon om det går att vara på ridbanan.
Tobbe ska även få flytta till box nu då Jim ska ut på foder. T ska bara hos Sofie, eftersom det är ganska mycket längre och jag har två hästar på olika håll plus skola ska Sofie mocka dagarna jag inte hinner ut där och så hjälper jag till med hennes när jag är där :)

Nej, nu ska jag snart dra mej hemmåt och sen vidare till Lollo, varje söndag har vi söndagsmys och kollar på Beck! :)<3

Eftersom jag sitter vid systerysters dator har jag knappt några bilder men hittade en tagen från filmkameran när Tobbe får sin skada :/

vdf



// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Den bilden är hemsk :S Tur att allting så pass bra som det gjorde<3

2010-12-20 @ 12:28:33
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0