Rowlig dag

Började dagen med massa häst och massa körning. Först hem och fixa hö och vatten till Tobbe & Jim sen vidare och mocka och fixa till Häxan och så ringer Jessi och kommer inte ner för deras backe eftersom det inte var plogat och det hade kommit typ 20 cm snö inatt. Så jag fick hämta henne och Rasmus och köra till Coffs hästar så hon kunde fixa dom.
Hade ju tänkt rida igång Häxan nu men i detta vädret och snö över knäna på henne så känns det inte jätte lockande faktiskt.

Sen när jag kom hem var det städdax, känns som om jag städade i evigheter ändå tyckte jag inte det hända ngt xD

Sen kom Emma & Ida så vi fixade ett mini julbord med typ skinka, korv, köttbullar och ägg, men det dög :)
Sen var det dax för pepparkaksbak, många små roliga figurer fick vi igop och inte en ända bränd plåt.
Efter det var det julklappsinslagning, shiit vilken julig kväll vi har haft ;)

När vi tröttnade på allt juligt stack vi till skolan och kollade på film. Komessarie Späck blev det och gud vad vi skrattade, vår sjuka humor, lite energi dricka och lite sådär smått trötta så kan det inte bli annat än roligt :D
På vägen hem blidde det lite sladd med bilen oxå.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0