Provade Sliver

Det blev fest, ett litet härligt gäng var vi som började förfesta hemma hos Jessi. Som vanligt blev det massa olika former av ölspel och andra spel.
Lite för mkt politik snack för min del vissa perioder, men annars en mkt rolig kväll :)

Sen när vi skulle ut bestämde vi oss för att prova Sliver då Compa är drygt på fredagar och det mest är förvuxna fjortisar på Mingel.
Vilket fall gick jag med Freddan till stationen där han skulle möta Jelik, så jag fick skjuts ner till stan sen. Jessi och Anna fastnade på torget där pingstkyrkan tydligen delade ut gratis pannkakor så Angelica och jag gick ner till Sliver så länge, och vilka trevliga vakter det var. Vi stod där och pratade med dom hur länge som helst och vi fick gå in och kolla hur mkt folk det var där utan att betala. 
Sen hade jag sån tur att precis när Jessi & Anna kom kom även ett BTH gäng och sa till mej att det var studentrabbat, vilket jag inte hade ngn aning om. Så jag gick in 40 kr billigare, det gillas! :)
Det var verkligen skit fint där inne och visste man inte det kunde man aldrig tro att det var gamla Harrys.
Trevligt folk var det där också även om vissa var lite för efterhängsna!

Men men nu ska jag sova, upp vid halv 7 igen och åka till Lisseberg på julgrej :p

vfd

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: nej jag följde inte heller alla program, men jay var absolut bra :)

2010-12-12 @ 16:58:26
URL: http://oboyyy.blogg.se/
Postat av: Maja

ja det gör jag. Det är Contessa ett svenskt halvblod, jag vet faktiskit inte hur många år hon är :P



Men Yvonne hon som rår om conta, vill låna ut henne på foder. OCh jag vill ju såklart ta henne! För ja som sagt, så är ju ajag och sandra för stora för belinda, så då sak vi prata med Jeanette (där belinda står) om vi får ha henne där. Men hon har dock bara 2 boxar, men hon hyr ju bara belinda, så om belinda kan fara hem till där hon bor, så kan vi ju ta COnta:)

2010-12-12 @ 22:14:11
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag minns när den bilden togs ;) hehe:D

2010-12-15 @ 15:12:09
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

haha, fy fan. stackars den som får drickan i håret.

2010-12-18 @ 06:20:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0