Pizza kväll

Idag har vi alla tre varit ganska sletna, även Emma som inte drack utan enbart var taxi. Vi har legat i varsin soffa och glott på film halva/ hela dagen :p
Satte även på Roxett hennes nya täcke idag, mörklila med röda rutor, ett shire 400g. Det satt sjukt bra och passade som handen i handsken, billigt var det med, endast 500 :)

Sen kl 6 stack vi till Eken för att fira att hon fyllde 20 i tisdags. Eftersom hon går på medicin och inte får dricka och även eftersom det har varit mycket festande hade vi bestämt oss för en lugn hemma kväll med pizzabak.
Pizzorna var riktigt goda även om Emma dränkt dom med liiiite för mycket ost :p
Och kan en kväll bli bättre än god mat, trevligt sällskap och sjukt rubbad humor? Tror inte det, har inte skrattat så mycket på länge! :)

När folk började dra sej stack jag, Emma, Linn och Angelica ut och sladdade med bilarna, jag är en riktig naturbegåvning! ;)
Nu ska vi sova, när vi orkar oss upp ur sofforna som vi återigen har fastnat i ^^

I brist på annat langar jag även upp en bild från gymnasiet på Emma och "hennes långa hår" xD

fds

Och så vill jag bara säga God natt världen! :D


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

sv: okej då vet jag det!:D<3

2010-12-19 @ 12:50:11
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0