Inte haft tid

Ojj vad längesen det var jag bloggade nu, nästan en vecka tror jag?

Vilket fall har det inte hänt jätte mycket. I lördags var vi ju på jul på Lisseberg, vi är ett gäng som hyr buss och bruka åka till julmarknaden på Tivoli i Danmark varje år och även gå på ett köpcentra där. Men i år tänkte vi ha lite omväxling och åkte istället till Lisseberg. Men gud vad besvikna vi blev, har man varit på Tivoli så är detta absolut ingenting! Jag och Emma kände oss "klara" efter typ två timmar. Men förövrigt var det en rolig resa :)

Annars i veckan har jag mest varit i skolan och pluggat på kvällarna.
I torsdags fick jag jullov, dock har vi en uppgift under lovet. Sen vid 2 kom Linn med tåget. Linn gick året under mej och Emma på gymnasiet, när hon började bodde jag & E i den lugna korridoren där det bara var vårt rum och till. Vi blev jätte nyfikna på vem som hade flyttat in i det efter sommaren då det blev tomt innan. Det visade sej att det var Linn från Öland. På den tiden pratade vi inte jätte mycket ändå, när vi gick förbi och hennes dörr var öppen tittade vi in, samma sak kom hon till oss ibland.
Det var väl först året efter vi började umgås nästan på heltid. Mitt och Es rum skulle skolsköterskan ha så vi fick flytta och Linn flyttade in till sin kompis. Så när vi flyttade länge ifrån varandra umgicks vi mer. Hon var inne hos oss nästan dygnet runt ibland och shit vad kul vi har haft! :D
Sen i höstas stack hon till Italien och har jobbat som hästskötare hon har varit där i fyra månader men nu är hon hemma på jullov och det första hon gjorde var ju att hälsa på oss såklart :D

Iaf så när hon kom åkte vi tåg bort till internatet och hälsade på alla gamla fulingar där :p

fdsg

Jag har cirka en miljon bilder på henne och oss men dom ligger på min gamla mobil så denna när hon har vält soffan får duga :)

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

där belinda står tar det ca 5 min att åka bil. till contessa ca 10-15 min =D

2010-12-18 @ 15:00:47
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det var det!:)

Vi får ses snart<3

2010-12-18 @ 16:56:52
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Maja

jo tror nog det går om hon inte kan flyttas:)

2010-12-19 @ 01:06:49
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0