Inget internet

Vårt cp internet bestämde sej för att inte fungera på hela dagen fram till nu.
Iaf så blir det en liten snabb uppdatering, dagen började i skolan med att programera i flash, riktigt krångligt och ologiskt men skönt att sluta vid 12 :)

Sen körde jag och mockade till Roxett, saknar att rida men det går verkligen inte att rida på banan i detta vädret, eller, går och går.. Men vill inte riskera att hon skadar sej.
Sen hem till Tobbe & Jim, bar en massa, massa vatten och pga väglaget tar ju allt typ dubbelt så lång tid.
Sen när jag kom hem var jag duktig och diskade all disk och städade lite smått.
Och nu sitter jag och kollar när Emma och katten springer runt som dårar och leker, vet inte vem som har roligast igentligen xD

Nu ska jag snart sova, när jag orkar^^

Hade tänkt lägga ut lite bilder och skriva om stallbygget imon om jag hinner (:

Och så slänger jag in en dålig bild på ormarna men tittar man noga så syns alla tre :)
hd

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie - Tävlingsryttare & Fotograf

sv: tackdu ! :)

2010-12-02 @ 13:32:04
URL: http://fjordyy.webblogg.se/
Postat av: Amanda Lindgren ^^

vem var det som hade skickat in den där utrustningsgrejen till bondeliven då så kan jag f skriva till henne och säga sorry om hon tog åt sig? ja menade inte att va elak utan ja sa ba min åsikt..

2010-12-02 @ 19:30:53
Postat av: Maja

hon har jävligt bra kontition ska du veta!



måste bara säga att man ska INTE rida med pessoa!

2010-12-02 @ 21:00:56
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: Matilda

Usch, ormar är läskiga :p

2010-12-03 @ 18:59:41
Postat av: cherie

ÅH, gud vad läskigt med ormar! :P

2010-12-06 @ 19:18:22
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0