Händer absolut ingenting

Det känns som om jag inte gör någonting om dagarna längre. Ändå har jag både skola, oftast till 4 och sen två hästar att ta hand om, visserligen rider jag ju inte när det är sånt här väder eftersom ridbanan är skit, men ändå.
Och ofta har jag läxor på kvällarna, men eftersom jag gör dom vid datorn känns det istället som om jag inte gör något vettigt alls :p

Och inte heller har jag fått bilderna från stallbygget heller som ligger på mammas dator, måste be henne skicka dom någon dag.

I alla fall håller vi på att göra ett flashspel i skolan denna veckan med början idag. Och när flash vill som jag vill älskar jag det. Jag tycker det är skit kul att göra filmer och spel verkar nästan ännu roligare, men som sagt är det mycket som ska hänga ihop i programmeringen som mer än ofta väljer att krångla :p

Och så kom jag precis på att jag har "glömt" att duscha så nu får jag skutta in och göra det så jag slipper vara uppe hela natten och vänta på att mitt skatbo ska torka >_<
Och när jag har tråkigt och inget att skriva hankar jag mej fram med mina bilder istället ^^

bfg


// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Okej, jo det har jag också hört :) känner Matilda Engström som jobbar där och också Oskar J Andersson som varit där på praktik :)

2010-12-07 @ 08:30:15
URL: http://travgalen.se
Postat av: Frida

tack<3 Men du, jag kan inte maila bilderna :( Min hotmail cpar, kan du ta bilder ifrån min hemsida?

www.fridaakesson.weebly.com :D

Ta dem bilder du gillar bäst ;)<3

2010-12-07 @ 12:29:59
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Jo det är ett 7 årigt sto e. San Quinteri ue. Vivaldi. Jag fick henne för snart två år sedan på foder och köpte henne faktiskt i september nu. Jag älskar verkligen den hästen även om det är en mycket speciell dam som verkligen kan göra mig galen ibland :)Ena stunden kan hon vara en ängel och gå som en gud och andra stunden är det som om hon vore tre och knappt inriden :P



Ja dressyr är det som gäller nu som säkert har förstått men jag hoppas jag kommer ut och börjar träna lite fälttävlan i sommar!

2010-12-07 @ 13:38:35
URL: http://santinaafsire.blogg.se/
Postat av: Frida

Hmm.. Lillan, Findus, minst 1 kanin och minst 1 marsvin ;)<3

2010-12-07 @ 15:44:50
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: ellen

Sv: Jag gör som både och ^^ Fast nu håller jag på att utbilda varmblodet, så henne rider jag mycket :) Har säkert lagt in något videoklipp :)

2010-12-07 @ 16:21:27
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0