Fest igen

Har typ inte bloggat på hela helgen då jag helt enkelt inte har haft tid.

Iaf så var fredagen väldigt rolig, pizzan var god, filmen var bra och sällskapet var underbart! :)<3

Igår hade jag inte planerat att göra ngnting så jag sov länge och tog det lugnt, sen helt plötsligt kommer Angelica och "tvingar" med mej på fest hos Jessi. Jag som hade bestämt att denna helgen skulle jag vara nykter, men aja, inte första gången det händer^^
Så jag fick skynda mej till stallet för att hinna in till systemet och sen upp till Olofström och hämta Angelica. Tyvärr var det bara vi tre och Freddan som var festsugna för alla andra är gamla och tråkiga ;) Men vilket fall så hade vi roligare än jag trodde, riktigt roligt faktiskt! :)

Sen blev det utgång till Compa där det var väldigt trevligt folk. Och jag var sådär alldeles lagom full, man är lixom på topp utan att det blir för mkt xD

Sen råkade det bli så att jag inte sov hemma inatt = typ absolut ingen sömn alls så jag är helt jävla död idag. 
Men jag & Emma var iaf hos Eken som var hemma från sjukhuset över helgen och kollade på film. Och min älskade mor ringde och sa att hon mockade åt mej idag! <3

Sen har jag i typ 8 timmar försökt förstå mej på ActionScript till flash vilket inte alls funkar, hade en uppgift till imon som jag inte fattar ett skit av så får fråga Simon imon om han kan hjälpa mej.

Och så var det som vanligt söndagsmys hos Lollo med Becka! :)<3

Ojj så långt det blidde^^ Och nu ska jag sova så jag lyckas hålla mej vaken i skolan imon, vi ska tydligen göra ett online spel under veckan så får väl se hur det går :p

vfsd

God natt på er folket! :D

// Frida FritZzJävel Svensson ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

FRIDA!!:D Lust att göra en bloggheader till lilla mig??:)<3

2010-12-06 @ 13:17:30
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: anni

Sv; Ja, visst har hon fortfarande lite att växa i, men hon är faktiskt väldigt fin för att vara i den åldern :) så vi hoppas att hon kan bli ngt. verkar väldigt trevlig att ha o göra med än så länge åtminstone :)

2010-12-06 @ 13:27:09
URL: http://teamoveson.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Okej, coolt :D ja hon är verkligen en dröm som blivit sann, Viola Silas, men jag håller ändå på Iceland :) hur var det hos Fredrik Persson då? Mycket ridträning va? :)

2010-12-06 @ 14:44:33
URL: http://travgalen.se
Postat av: ellen

Sv; Har två nordsvenskar och ett varmblod ^^

2010-12-06 @ 18:20:13
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0