Dålig uppdatering

Sorry för dåligt bloggande men jag har helt enkelt inte haft tid då det har varit väldigt mkt i skolan.
Igår började jag vid 9, stack därifrån kl 5 för att hinna med hästarna hem, diska lite sen satte jag mej och började plugga ännu mer, ja.. Hela kvällen var det bara plugg, plugg och plugg, rättare sagt till kl 3 på natten och ändå fick jag inte det till att funka. Snacka om att min gärna var helt död, hela jag var död >_<

Imorse var det "frivilligt" så jag bestämde mej för att ta lite sovmorgon men vaknade ändå av Emma så jag satte mej och började fixa igen. Efter en hel natts sömn såg jag allt mkt klarare och upptäckte att det var ett ord och en storbokstav som var felen, tänk att jag har suttigt så många timmar för sammanlagt 6 bokstäver! xD
Men aja, nu börjar mitt spel likna ett spel iaf. Man kan styra åt alla håll, fiender kommer, man skjuter och fienderna exploderar, jag har även fått dit en poängräknare med^^

Och när jag var ute hos Tobbe idag så blev jag riktigt, riktigt ridsugen så jag tog på honom hacket och hoppade upp. Visserligen var det bara några varv i skritt, men det spelar ingen roll. Går inte att förklara hur mkt jag älskar den hästen!<3

Ikväll kom Angelica på besök och vi bestämde oss för att åka pulka igen, denna gången med riktiga pulkor. Och jag var den ända som vågade åka från berget, höll på att slå ihjäl mej xD

Nu har vi kollat på en skit dålig skräckfilm och ska snart sova för jag är sjuuukt trött^^

bgdf

Hooojjjs

// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

håller verkligen med dig !

2010-12-09 @ 12:18:00
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0